• vrijdag , 18 augustus 2017

Snel vijf kilo kwijtraken

Als je heel snel 5 kilo kwijt wilt raken, bijvoorbeeld in een week, dan volg je het volgende dieet.

Dag 1

Ontbijt: 2 eieren en koffie of thee zonder toevoegingen.

Lunch: 2 eieren, onbeperkt tomaten en thee of koffie zonder toevoegingen.

Diner: 2 eieren en een gemengde salade. Eventueel 150 gram type 1 groente.

Dag 2

Ontbijt: 2 eieren en thee of koffie zonder toevoegingen.

Lunch: 2 eieren, onbeperkt komkommer, een opkikker en thee zonder toevoegingen.

Diner: Een steak, een salade, komkommer en tomaten (onbeperkt).

Dag 3

Ontbijt: 2 eieren en thee of koffie zonder toevoegingen.

Lunch: 2 eieren, een opkikker, onbeperkt komkommer, thee zonder toevoegingen.

Diner: Steak, salade, onbeperkt tomaten en komkommer.

Dag 4

Ontbijt: 2 eieren en koffie of thee zonder toevoegingen.

Lunch: 2 eieren, een opkikker, onbeperkt komkommer en thee zonder toevoegingen.

Diner: 2 eieren, een kommetje magere yoghurt en koffie of thee zonder toevoegingen. Eventueel 150 gram type 1 groente.

Dag 5

Ontbijt: 2 eieren en thee of koffie zonder toevoegingen.

Lunch: 3 eieren, onbeperkt komkommer, een opkikker en een thee zonder toevoegingen.

Diner: Een witte vissoort, salade en onbeperkt komkommer. Eventueel maximaal 150 gram type 1 groente.

Dag 6

Ontbijt: 2 eieren en koffie of thee zonder toevoegingen.

Lunch: 2 eieren, onbeperkt komkommer, een opkikker en een kop thee zonder toevoegingen.

Diner: een steak en onbeperkt tomaten en komkommer.

Dag 7

Ontbijt: 2 eieren en koffie of thee zonder toevoegingen.

Lunch: 3 eieren, een opkikker, onbeperkt komkommer en een kopje thee zonder toevoegingen.

Diner: een witte vissoort, onbeperkt komkommer en tomaten en een gemengde salade.

Wat zijn type 1 groenten?

Dat zijn krulsla, kropsla, paprika, komkommer, peterselie, venkel, veldsla, zuurkool, zuring, witte kool, waterkers, witlof, augurken, asperges, andijvie, rabarber, rettich, radicchio, radijzen, bieslook, bloemkool, broccoli, bindsla, tuinkers, champignons, courgette, Chinese kool, selderij, spinazie, sojascheuten, tomaten, savooi kool, snijbonen en alle soorten sla die worden aangemaakt met kruiden, olie en azijn.